fredag 14 april 2017

Bloggsemester

.
Jag har haft en längre tids uppehåll med bloggandet. Innan uppehållet brukade jag kommentera skurkstreck och stolligheter som sträckte sig utöver det vanliga. När jag slutade skriva var det för att ”katastroferna” som motiverade mig att skriva och vilka brukat vara ungefär en per vecka, eller ännu färre, tilltog kraftigt och blev flera per vecka eller till och med flera om dagen ibland. Det blev helt enkelt för mycket och jag gav upp. Jag hade ju lite annat att göra också. Skulle jag kommentera det jag ville och tyckte var viktigt skulle jag behövt vara flera personer. Men det har inte känns bra att bara åse tokerierna utan att kommentera dem eller säga ifrån, så det känns som om jag ändå måste skriva. Jag mår helt enkelt för dåligt av att inte kritisera vad brottslingar, galningar och psykopater tillåts åstadkomma med stöd av korrupta media.

Södertälje långfredagen den 14 april 2017
Mikael Styrman
.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka, har saknat dina inlägg!

//Lena

Anonym sa...

Varmt välkommen tillbaka, du har saknats, och behövs mer än någonsin i debatten. /Jonas.

Anonym sa...

Välkommen tillbaka, vi har saknat dina skriverier i bloggen.